Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mastema
Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: a co to kogo obchodzi??
|
Wysłany: Czw 17:00, 03 Sie 2006 Temat postu: ciekawe komendy |
|
|
podajcie wszystkie ciekawe komendy jakei znacie typu:
\cg_hudfiles 1 - usuniecie denerwujacego hud
\cg_dismember 100 - odpadanie czesci ciala
itp...
i jaka jest komenda na ustawienie pionewego sensa? bo zresetowaly mi sie ustawienia w grze:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|
|
Dorian
Dark Lord of the Sith
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 3074
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:20, 03 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
/seta g_gravity 20 albo 10000000000 (default-800) ;] zabawka dla rcona;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Fobos
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 1911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd
|
Wysłany: Czw 17:29, 03 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ja mam u siebie ustawiony poszerzony kat widzenie, ale nie pamietam jaka komenda. A dziala tak ze widac swoja postac z dalszej odleglosci (nie duzo bo jak sie przesadzi to sie zle gra) ale za to lepiej widac co sie za plecami dzieje i z boku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Snoopy
Sith Council
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 3:45, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
na pionowego sensa m_pitch albo m_yaw
/cg(albo cl)_drawteamoverlay 1 -Znakomite dla graczy siege,w prawym górnym rogu jest wypisane kto ile z drużyny ma hp gdzie jest itd itp.
/char_color_(blue.red.green) <1 lub 255) (bez nawiasów! ;p) i tak 3 razy z innymi wartościami.Uwaga uprzednio wybieramy sobie twi'leka i po wpisaniu 3 komend wyjdzie jakiś kolor.Np niebieski-
/char_color_blue 255
/char_color_red 1
/char_color_green 0
Jeszcze coś dorzuce.=)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ares
Sith Acolyte
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Pią 8:16, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ja mam pitche i yawy wbite i jeszcze jakieś komendy na sensa (mój cfg jest nieźle odpimpowany ^^), jak się dowiem to napisze :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Snoopy
Sith Council
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 11:02, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
// snoop' cfg
bind f1 name Nick
seta model jedi/blue
seta color1 4
seta sensitivity 25
seta cg_drawfps 1
seta com_maxfps 100
-=controls=-
bind SHIFT "+movedown"
bind ALT "+altattack"
bind CAPSLOCK "+speed"
bind TAB "+scores"
bind ENTER "+use"
bind SPACE "+moveup"
bind 1 "weapon 1"
bind A "+moveleft"
bind C "cg_thirdperson !"
bind D "+moveright"
bind F "saberAttackCycle"
bind K "engage_duel"
bind P "cg_thirdperson !"
bind S "+back"
bind T "messagemode2"
bind U "messagemode3"
bind W "+forward"
bind Y "messagemode"
bind MOUSE1 "+attack"
bind MOUSE2 "+moveup"
Oczywiście sami konfigurujemy i dodajemy zapisujemy w base jako xxx
.cfg albo inaczej i podczas gry konsolka i exec xxx.cfg ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Snoopy
Sith Council
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 11:12, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wszystkie polecenia do jk3.(na 99 %)
Cytat: |
addbot
automap_toggle
automap_button
activeAction
arch
]\a
]\b
bind
bindlist
bot_order
briefing
bow
bot_wp_visconnect
bot_wp_distconnect
bot_wp_clearweight
bot_wp_edit
bot_wp_info
bot_camp
bot_attachments
ot_pvstype
bot_honorableduelacceptance
bot_forgimmick
bot_forcepowers
bg_fighterAltControl
broadsword_dircap
broadsword_ragtobase
broadsword_effcorr
broadsword_extra2
broadsword_extra1
broadsword_smallbbox
broadsword_playflop
broadsword_waitforshot
broadsword_dontstopanim
broadsword_kickorigin
broadsword_kickbones
broadsword
bot_interbreedwrite
bot_interbreedcycle
bot_interbreedbots
bot_interbreedchar
bot_minplayers
bot_challenge
bot_rocketjump
bot_grapple
bot_report
bot_pause
bot_nochat
bot_fastchat
bot_testclusters
bot_testsolid
bot_testrchat
bot_testichat
bot_reloadcharacters
bot_thinktime
bot_saveroutingcache
bot_aasoptimize
bot_forcewrite
bot_forcereachability
bot_forceclustering
bot_visualizejumppads
bot_reachability
bot_groundonly
bot_maxdebugpolys
bot_debug
bot_developer
bot_enable
]\b
]\c
clear
condump
configstrings
clientinfo
cmdlist
cmd
connect
callteamvote
callvote
cinematic
centerview
clientkick
changeVectors
cvar_restart
cvarlist
com_errorMessage
cm_noCurves
cm_noAreas
cg_siegeTeam2
cg_siegeTeam1
cg_showVehBounds
cg_timescaleFadeSpeed
cg_timescaleFadeEnd
cg_stats
cg_thirdPersonAlpha
cg_thirdPersonHorzOffset
cg_thirdPersonTargetDamp
cg_thirdPersonCameraDamp
cg_thirdPersonVertOffset
cg_thirdPersonPitchOffset
cg_thirdPersonAngle
cg_thirdPersonRange
cg_thirdPersonSpecialCam
cg_animBlend
cg_repeaterOrb
cg_auraShell
cg_speedTrail
cg_duelHeadAngles
cg_saberTrail
cg_saberContact
cg_saberDynamicMarkTime
cg_saberDynamicMarks
cg_ghoul2Marks
cg_fpls
cg_g2TraceLod
cg_saberClientVisualCompensation
cg_saberModelTraceEffect
cg_jumpSounds
cg_oldPainSounds
cg_swingAngles
cg_showVehMiss
cg_showmiss
cg_noplayeranims
cg_nopredict
cg_errordecay
cg_debugevents
cg_debugposition
cg_debugsaber
cg_debuganim
cg_animspeed
cg_centertime
cg_gunZ
cg_gunY
cg_gunX
cg_ignore
cl_currentServerAddress
cl_downloadName
cg_cameraOrbit
cl_motdString
cl_serverStatusResendTime
cl_conXOffset
cl_framerate
cl_showmouserate
cl_forceavidemo
cl_avidemo
cl_freezeDemo
cl_showTimeDelta
cl_showSend
cl_shownet
cl_timeNudge
cl_timeout
cl_motd
cl_noprint
cl_debugMove
cl_nodelta
con_notifytime
com_buildScript
cl_running
cl_paused
com_cameraMode
com_speeds
com_dropsim
com_terrainPhysics
com_showtrace
com_maxfps
com_blood
com_introplayed
cl_yawspeed
cl_pitchspeed
cl_anglespeedkey
cl_maxpackets
cl_packetdup
cl_run
cl_mouseAccel
cl_freelook
cl_allowDownload
cl_allowAltEnter
cl_autolodscale
cg_autoswitch
cl_maxPing
color1
color2
cl_anonymous
cg_predictItems
char_color_red
char_color_green
char_color_blue
cg_viewsize
cg_shadows
cg_thirdPerson
cg_drawGun
cg_zoomfov
cg_fov
cg_stereoSeparation
cg_renderToTextureFX
cg_draw2D
cg_drawStatus
cg_drawTimer
cg_drawFPS
cg_drawSnapshot
cg_draw3dIcons
cg_drawIcons
cg_drawAmmoWarning
cg_drawEnemyInfo
cg_drawRadar
cg_drawScores
cg_dynamicCrosshair
cg_dynamicCrosshairPrecision
cg_drawRewards
cg_crosshairSize
cg_crosshairHealth
cg_crosshairX
cg_crosshairY
cg_simpleItems
cg_lagometer
cg_runpitch
cg_runroll
cg_bobup
cg_bobpitch
cg_bobroll
cg_footsteps
cg_chatBox
cg_chatBoxHeight
cg_dismember
cg_forceModel
cg_deferPlayers
cg_drawTeamOverlay
cg_drawFriend
cg_teamChatsOnly
cg_currentSelectedPlayer
cg_currentSelectedPlayerName
cg_cameraOrbitDelay
cg_scorePlums
cg_hudFiles
cg_smoothClients
cg_noTaunt
cg_noProjectileTrail
cg_trueLightning
cg_snapshotTimeout
cm_playerCurveClip
com_validateZone
]\c
]\d
dir
disconnect
demo
devmapall
devmapmdl
devmap
dumpuser
d_noIntermissionWait
d_saberCombat
d_slowmodeath
d_asynchronousGroupAI
d_noGroupAI
d_JediAI
d_npcfreeze
d_npcai
d_break
d_npcaiming
d_noroam
d_saberSPStyleDamage
d_saberStanceDebug
d_saberInterpolate
d_projectileGhoul2Collision
d_perPlayerGhoul2
d_siegeSeekerNPC
d_saberBoxTraceSize
d_saberAlwaysBoxTrace
d_saberGhoul2Collision
d_powerDuelPrint
d_saberKickTweak
debugBB
debug_protocol
debuggraph
duel_fraglimit
dmflags
developer
dedicated
d_patched
d_altRoutes
]\d
]\e
engage_duel
exec
echo
]\e
]\f
forcechanged
fdir
follow
forceprev
forcenext
forcepowers
fs_referencedList
fs_openedList
force_throw
flourish
force_seeing
force_forcepowerother
force_healother
force_absorb
force_protect
force_rage
force_distract
force_pull
force_speed
force_heal
forcetoggle
fx_debug
fraglimit
fixedtime
forcepowers
fx_countScale
fx_nearCull
fs_dirbeforepak
fs_restrict
fs_game
fs_homepath
fs_basegame
fs_basepath
fs_cdpath
fs_copyfiles
fs_debug
]\f
]\g
gfxinfo
god
give
globalservers
gloat
g_powerDuelEndHealth
g_powerDuelStartHealth
g_showDuelHealths
g_austrian
g_siegeTeam2
g_siegeTeam1
g_npcspskill
g_saberRestrictForce
g_saberRealisticCombat
g_saberWallDamageScale
g_saberLockRandomNess
g_debugSaberLocks
g_saberDmgDelay_Wound
g_saberDmgDelay_Idle
g_saberDmgVelocityScale
g_timeouttospec
g_forceDodge
g_dismember
g_rankings
g_smoothClients
g_listEntity
g_allowVote
g_podiumDrop
g_podiumDist
g_motd
g_debugServerSkel
g_debugAlloc
g_debugMove
g_inactivity
g_siegeRespawn
g_forcerespawn
g_adaptrespawn
g_weaponTeamRespawn
g_weaponrespawn
g_quadfactor
g_knockback
g_gravity
g_speed
g_filterBan
g_banIPs
g_password
g_statLogFile
g_statLog
g_logSync
g_log
g_doWarmup
g_teamForceBalance
g_teamAutoJoin
g_friendlySaber
g_friendlyFire
g_fraglimitVoteCorrection
g_allowDuelSuicide
g_weaponDisable
g_forcePowerDisable
g_spawnInvulnerability
g_forceRegenTime
g_useWhileThrowing
g_saberDamageScale
g_slowmoDuelEnd
g_logClientInfo
g_allowHighPingDuelist
g_locationBasedDamage
g_g2TraceLod
g_saberBladeFaces
g_saberTraceSaberFirst
g_saberLockFactor
g_armBreakage
g_allowNPC
g_autoMapCycle
g_jediVmerc
g_ff_objectives
g_maxGameClients
g_restarted
gamedate
gamename
g_noSpecMove
g_stepSlideFix
g_debugMelee
g_saber2_color
g_saber_color
g_enableBreath
g_enableDust
g_synchronousClients
g_botsFile
graphshift
graphscale
graphheight
g_needpass
g_gametype
g_duelWeaponDisable
g_forceBasedTeams
g_maxForceRank
g_saberLocking
g_privateDuel
g_maxHolocronCarry
g_redTeam
g_blueTeam
g_siegeTeamSwitch
]\g
]\h
heartbeat
handicap
]\h
]\i
imagecacheinfo
imagelist
invprev
invnext
in_restart
in_debugjoystick
in_midi
in_midiport
in_midichannel
in_mididevice
in_mouse
in_joystick
in_joyBallScale
]\i
]\j
joy_threshold
joy_xbutton
joy_ybutton
journal
]\j
]\k
kill
killserver
kick
]\k
]\l
levelshot
loaddefered
loaddeferred
localservers
logfile
]\l
]\m
modelcacheinfo
modelist
modellist
music
map
messagemode
messagemode3
mp3_calcvols
model
meditate
messagemode4
messagemode2
map_restart
midiinfo
mapname
m_pitchVeh
m_pitch
m_yaw
m_forward
m_side
m_filter
model
]\m
]\n
noclip
notarget
nextskin
nextframe
net_restart
net_port
net_ip
nextmap
net_killdroppedfragments
net_qport
name
net_noudp
net_noipx
net_forcenonlocal
net_socksEnabled
net_socksServer
net_socksPort
net_socksUsername
net_socksPassword
]\n
]/o
]/o
]\p
path
prevskin
prevframe
play
ping
pmove_fixed
pmove_msec
password
protocol
]\p
]\q
quit
]\q
]\r
r_we
rcon
reconnect
record
reset
r_terrainWaterOffset
r_showFrameVariance
r_drawTerrain
r_terrainTessellate
r_ext_texture_filter_anisotropic_avail
r_allowSoftwareGL
r_ghoul2unsqashaftersmooth
r_ghoul2animsmooth
r_noserverghoul2
r_maxpolyverts
r_maxpolys
r_shadowRange
r_noportals
r_lockpvs
r_offsetunits
r_offsetfactor
r_clear
r_shownormals
r_showsky
r_showtris
r_nobind
r_debugSurface
r_logFile
r_verbose
r_speeds
r_showcluster
r_novis
r_nocull
r_ignore
r_drawentities
r_norefresh
r_lodscale
r_measureOverdraw
r_skipBackEnd
r_portalOnly
r_lightmap
r_drawfog
r_drawworld
r_nocurves
r_windPointY
r_windPointX
r_windPointForce
r_windDampFactor
r_windGust
r_windAngle
r_windSpeed
r_surfaceWeather
r_surfaceSprites
r_dlightStyle
r_debugSort
r_debuglight
r_showImages
r_autoMapDisable
r_autoMapBackAlpha
r_directedScale
r_ambientScale
r_roofCeilFloorDist
r_roofCullCeilDist
r_cullRoofFaces
r_znear
r_autolodscalevalue
r_singleShader
r_intensity
r_fullbright
r_displayRefresh
r_colorMipLevels
r_DynamicGlowHeight
r_DynamicGlowWidth
r_DynamicGlowSoft
r_DynamicGlowIntensity
r_DynamicGlowDelta
r_DynamicGlowPasses
r_uiFullScreen
rconAddress
rconPassword
RMG_distancecull
RMG_course
RMG_mission
RMG_music
RMG_miscents
RMG_instances
RMG_weather
RMG_fog
RMG_sky
RMG_soundset
RMG_time
RMG_seed
RMG
r_autoMapH
r_autoMapW
r_autoMapY
r_autoMapX
r_lastValidRenderer
r_modelpoolmegs
r_autoMap
r_primitives
r_facePlaneCull
r_gamma
r_markcount
r_swapInterval
r_textureMode
r_finish
r_dynamiclight
r_drawSun
r_fastsky
r_ignoreGLErrors
r_flares
r_lodbias
r_lodCurveError
r_subdivisions
r_vertexLight
r_simpleMipMaps
r_customheight
r_customwidth
r_fullscreen
r_mode
r_ignorehwgamma
r_overBrightBits
r_depthbits
r_stencilbits
r_stereo
r_colorbits
r_texturebitslm
r_texturebits
r_detailtextures
r_picmip
r_DynamicGlow
r_ext_texture_filter_anisotropic
r_ext_texture_env_add
r_ext_compiled_vertex_array
r_ext_multitexture
r_ext_gamma_control
r_ext_preferred_tc_method
r_ext_compress_lightmaps
r_ext_compress_textures
r_allowExtensions
rate
r_inGameVideo
RMG_terrain
RMG_timefile
RMG_map
RMG_textseed
]\r
]\s
sv_saberswitch
stats
setviewpos
say_team
say
sv_forceprev
sv_forcenext
sv_invprev
sv_invnext
siegeCompleteCvarUpdate
siegeCvarUpdate
startOrbit
scoresUp
scoresDown
spLose
spWin
sizedown
sizeup
screenshot_tga
screenshot
skinlist
shaderlist
s_dynamic
soundstop
soundinfo
soundlist
showip
serverstatus
snd_restart
stoprecord
saberAttackCycle
svsay
spdevmap
spmap
sectorlist
systeminfo
serverinfo
status
seta
setu
sets
set
session0
sv_mapname
s_initsound
s_threshold4
s_threshold3
s_threshold2
s_threshold1
s_debugdynamic
s_testsound
s_show
sys_lowmem
scr_conspeed
sv_mapChecksum
sv_killserver
sv_padPackets
sv_showloss
sv_showghoultraces
sv_reconnectlimit
sv_master1
sv_allowDownload
sv_zombietime
sv_timeout
sv_fps
sv_privatePassword
sv_referencedPakNames
sv_referencedPaks
sv_pakNames
sv_paks
sv_pure
sv_serverid
sv_allowAnonymous
sv_privateClients
sv_keywords
showdrop
showpackets
sys_memory
sys_cpuspeed
sys_cpuid
sys_cpustring
sp_leet
se_debug
sv_running
sv_paused
s_soundpoolmegs
s_UseOpenAL
s_mp3overhead
s_language
s_mixPreStep
s_mixahead
s_allowDynamicMusic
s_khz
s_separation
s_musicvolume
s_volumeVoice
s_volume
saber2
saber1
sex
snaps
sensitivity
sv_master5
sv_master4
sv_master3
sv_master2
sv_floodProtect
sv_maxPing
sv_minPing
sv_maxRate
sv_hostname
se_language
sv_maxclients
sv_cheats
]\s
]\t
teamtask
teamvote
team
tell
tcmd
tell_attacker
tell_target
testmodel
testgun
touchFile
taunt
toggleconsole
toggle
teamoverlay
timegraph
teamtask
timedemo
timescale
timelimit
]\t
]\u
useGivenForce
use_cloak
use_eweb
use_ammodisp
use_healthdisp
use_bactabig
use_jetpack
use_sentry
use_electrobinoculars
use_bacta
use_field
use_seeker
unbindall
unbind
ui_team
ui_mousePitchVeh
ui_mousePitch
ui_class_icon
ui_class_armor
ui_class_health
ui_class_power17
ui_class_power16
ui_class_power15
ui_class_power14
ui_class_power13
ui_class_power12
ui_class_power11
ui_class_power10
ui_class_power9
ui_class_power8
ui_class_power7
ui_class_power6
ui_class_power5
ui_class_power4
ui_class_power3
ui_class_power2
ui_class_power1
ui_class_power0
ui_class_item11
ui_class_item10
ui_class_item9
ui_class_item8
ui_class_item7
ui_class_item6
ui_class_item5
ui_class_item4
ui_class_item3
ui_class_item2
ui_class_item1
ui_class_item0
ui_class_weapon18
ui_class_weapon17
ui_class_weapon16
ui_class_weapon15
ui_class_weapon14
ui_class_weapon13
ui_class_weapon12
ui_class_weapon11
ui_class_weapon10
ui_class_weapon9
ui_class_weapon8
ui_class_weapon7
ui_class_weapon6
ui_class_weapon5
ui_class_weapon4
ui_class_weapon3
ui_class_weapon2
ui_class_weapon1
ui_class_weapon0
username
ui_recordSPDemoName
ui_r_glCustom
ui_PrecacheModels
]\u
]\v
vote
viewpos
vid_restart
voicechat
vminfo
vmprofile
vstr
version
viewlog
vmdebug
vid_ypos
vid_xpos
vm_ui
vm_game
vm_cgame
]\v
]\w
weapon
weaponclean
weapprev
weapnext
wait
writeconfig
win_wndproc
win_hinstance
]\w
]/x
]/x
]/y
]/y
]\z
zoom
zone_details
zone_stats
]\z
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Fobos
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 1911
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd
|
Wysłany: Pią 12:52, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
A teraz wybierzmy "te ciekawe" ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ares
Sith Acolyte
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Pią 12:52, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
No to imo topic EOT
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Snoopy
Sith Council
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 14:07, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
LoL Ares,ciekawe niby dlaczego?(xD).Aha dodam też że komedny te sa na wszystkie gry na Quake 3 engine(czyli silniku)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dorian
Dark Lord of the Sith
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 3074
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:38, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
co to za komenda sex?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Ares
Sith Acolyte
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Pią 21:13, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Snoopy napisał: |
LoL Ares,ciekawe niby dlaczego?(xD).Aha dodam też że komedny te sa na wszystkie gry na Quake 3 engine(czyli silniku) |
Co niby dlaczego?
Znowu nie wiesz co oznacza skrót..
EOT - End Of Topic
Dałeś już wystarczająco dużo przykładów, więc temat można zamknąć..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Snoopy
Sith Council
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 21:32, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Wiem co to EOT Aresku ^^*.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Junshi
Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:56, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
lol sex co to za komenda:P:??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
Dorian
Dark Lord of the Sith
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 3074
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:33, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
juz sprawdzilem ta komende... (jak moglbym nie sprawdzic) podaje plec Twojego skina i tyle... mega zawiedziony jestem:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry » |
|
|
|