FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja
ciekawe komendy
Idź do strony 1, 2  Następny
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Forum Koniec Działalności Sith-Unit w JK3:JA+ Strona Główna » Archiwum » ciekawe komendy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mastema




Dołączył: 10 Maj 2006
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: a co to kogo obchodzi??

 Post Wysłany: Czw 17:00, 03 Sie 2006    Temat postu: ciekawe komendy

podajcie wszystkie ciekawe komendy jakei znacie typu:
\cg_hudfiles 1 - usuniecie denerwujacego hud
\cg_dismember 100 - odpadanie czesci ciala
itp...


i jaka jest komenda na ustawienie pionewego sensa? bo zresetowaly mi sie ustawienia w grze:/


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dorian
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 3074
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Czw 17:20, 03 Sie 2006    Temat postu:

/seta g_gravity 20 albo 10000000000 (default-800) ;] zabawka dla rcona;>

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Fobos




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 1911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Zewsząd

 Post Wysłany: Czw 17:29, 03 Sie 2006    Temat postu:

Ja mam u siebie ustawiony poszerzony kat widzenie, ale nie pamietam jaka komenda. A dziala tak ze widac swoja postac z dalszej odleglosci (nie duzo bo jak sie przesadzi to sie zle gra) ale za to lepiej widac co sie za plecami dzieje i z boku Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Snoopy
Sith Council
Sith Council



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Pią 3:45, 04 Sie 2006    Temat postu:

na pionowego sensa m_pitch albo m_yaw
/cg(albo cl)_drawteamoverlay 1 -Znakomite dla graczy siege,w prawym górnym rogu jest wypisane kto ile z drużyny ma hp gdzie jest itd itp.
/char_color_(blue.red.green) <1 lub 255) (bez nawiasów! ;p) i tak 3 razy z innymi wartościami.Uwaga uprzednio wybieramy sobie twi'leka i po wpisaniu 3 komend wyjdzie jakiś kolor.Np niebieski-
/char_color_blue 255
/char_color_red 1
/char_color_green 0

Jeszcze coś dorzuce.=)


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ares
Sith Acolyte
Sith Acolyte



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Mikołów

 Post Wysłany: Pią 8:16, 04 Sie 2006    Temat postu:

Ja mam pitche i yawy wbite i jeszcze jakieś komendy na sensa (mój cfg jest nieźle odpimpowany ^^), jak się dowiem to napisze :p

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Snoopy
Sith Council
Sith Council



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Pią 11:02, 04 Sie 2006    Temat postu:

// snoop' cfg

bind f1 name Nick
seta model jedi/blue
seta color1 4
seta sensitivity 25
seta cg_drawfps 1
seta com_maxfps 100


-=controls=-

bind SHIFT "+movedown"
bind ALT "+altattack"
bind CAPSLOCK "+speed"
bind TAB "+scores"
bind ENTER "+use"
bind SPACE "+moveup"
bind 1 "weapon 1"
bind A "+moveleft"
bind C "cg_thirdperson !"
bind D "+moveright"
bind F "saberAttackCycle"
bind K "engage_duel"
bind P "cg_thirdperson !"
bind S "+back"
bind T "messagemode2"
bind U "messagemode3"
bind W "+forward"
bind Y "messagemode"
bind MOUSE1 "+attack"
bind MOUSE2 "+moveup"

Oczywiście sami konfigurujemy i dodajemy zapisujemy w base jako xxx
.cfg albo inaczej i podczas gry konsolka i exec xxx.cfg ^^


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Snoopy
Sith Council
Sith Council



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Pią 11:12, 04 Sie 2006    Temat postu:

Wszystkie polecenia do jk3.(na 99 %)
Cytat:

addbot

automap_toggle

automap_button

activeAction

arch

]\a

]\b

bind

bindlist

bot_order

briefing

bow

bot_wp_visconnect

bot_wp_distconnect

bot_wp_clearweight

bot_wp_edit

bot_wp_info

bot_camp

bot_attachments

ot_pvstype

bot_honorableduelacceptance

bot_forgimmick

bot_forcepowers

bg_fighterAltControl

broadsword_dircap

broadsword_ragtobase

broadsword_effcorr

broadsword_extra2

broadsword_extra1

broadsword_smallbbox

broadsword_playflop

broadsword_waitforshot

broadsword_dontstopanim

broadsword_kickorigin

broadsword_kickbones

broadsword

bot_interbreedwrite

bot_interbreedcycle

bot_interbreedbots

bot_interbreedchar

bot_minplayers

bot_challenge

bot_rocketjump

bot_grapple

bot_report

bot_pause

bot_nochat

bot_fastchat

bot_testclusters

bot_testsolid

bot_testrchat

bot_testichat

bot_reloadcharacters

bot_thinktime

bot_saveroutingcache

bot_aasoptimize

bot_forcewrite

bot_forcereachability

bot_forceclustering

bot_visualizejumppads

bot_reachability

bot_groundonly

bot_maxdebugpolys

bot_debug

bot_developer

bot_enable

]\b

]\c

clear

condump

configstrings

clientinfo

cmdlist

cmd

connect

callteamvote

callvote

cinematic

centerview

clientkick

changeVectors

cvar_restart

cvarlist

com_errorMessage

cm_noCurves

cm_noAreas

cg_siegeTeam2

cg_siegeTeam1

cg_showVehBounds

cg_timescaleFadeSpeed

cg_timescaleFadeEnd

cg_stats

cg_thirdPersonAlpha

cg_thirdPersonHorzOffset

cg_thirdPersonTargetDamp

cg_thirdPersonCameraDamp

cg_thirdPersonVertOffset

cg_thirdPersonPitchOffset

cg_thirdPersonAngle

cg_thirdPersonRange

cg_thirdPersonSpecialCam

cg_animBlend

cg_repeaterOrb

cg_auraShell

cg_speedTrail

cg_duelHeadAngles

cg_saberTrail

cg_saberContact

cg_saberDynamicMarkTime

cg_saberDynamicMarks

cg_ghoul2Marks

cg_fpls

cg_g2TraceLod

cg_saberClientVisualCompensation

cg_saberModelTraceEffect

cg_jumpSounds

cg_oldPainSounds

cg_swingAngles

cg_showVehMiss

cg_showmiss

cg_noplayeranims

cg_nopredict

cg_errordecay

cg_debugevents

cg_debugposition

cg_debugsaber

cg_debuganim

cg_animspeed

cg_centertime

cg_gunZ

cg_gunY

cg_gunX

cg_ignore

cl_currentServerAddress

cl_downloadName

cg_cameraOrbit

cl_motdString

cl_serverStatusResendTime

cl_conXOffset

cl_framerate

cl_showmouserate

cl_forceavidemo

cl_avidemo

cl_freezeDemo

cl_showTimeDelta

cl_showSend

cl_shownet

cl_timeNudge

cl_timeout

cl_motd

cl_noprint

cl_debugMove

cl_nodelta

con_notifytime

com_buildScript

cl_running

cl_paused

com_cameraMode

com_speeds

com_dropsim

com_terrainPhysics

com_showtrace

com_maxfps

com_blood

com_introplayed

cl_yawspeed

cl_pitchspeed

cl_anglespeedkey

cl_maxpackets

cl_packetdup

cl_run

cl_mouseAccel

cl_freelook

cl_allowDownload

cl_allowAltEnter

cl_autolodscale

cg_autoswitch

cl_maxPing

color1

color2

cl_anonymous

cg_predictItems

char_color_red

char_color_green

char_color_blue

cg_viewsize

cg_shadows

cg_thirdPerson

cg_drawGun

cg_zoomfov

cg_fov

cg_stereoSeparation

cg_renderToTextureFX

cg_draw2D

cg_drawStatus

cg_drawTimer

cg_drawFPS

cg_drawSnapshot

cg_draw3dIcons

cg_drawIcons

cg_drawAmmoWarning

cg_drawEnemyInfo

cg_drawRadar

cg_drawScores

cg_dynamicCrosshair

cg_dynamicCrosshairPrecision

cg_drawRewards

cg_crosshairSize

cg_crosshairHealth

cg_crosshairX

cg_crosshairY

cg_simpleItems

cg_lagometer

cg_runpitch

cg_runroll

cg_bobup

cg_bobpitch

cg_bobroll

cg_footsteps

cg_chatBox

cg_chatBoxHeight

cg_dismember

cg_forceModel

cg_deferPlayers

cg_drawTeamOverlay

cg_drawFriend

cg_teamChatsOnly

cg_currentSelectedPlayer

cg_currentSelectedPlayerName

cg_cameraOrbitDelay

cg_scorePlums

cg_hudFiles

cg_smoothClients

cg_noTaunt

cg_noProjectileTrail

cg_trueLightning

cg_snapshotTimeout

cm_playerCurveClip

com_validateZone

]\c

]\d

dir

disconnect

demo

devmapall

devmapmdl

devmap

dumpuser

d_noIntermissionWait

d_saberCombat

d_slowmodeath

d_asynchronousGroupAI

d_noGroupAI

d_JediAI

d_npcfreeze

d_npcai

d_break

d_npcaiming

d_noroam

d_saberSPStyleDamage

d_saberStanceDebug

d_saberInterpolate

d_projectileGhoul2Collision

d_perPlayerGhoul2

d_siegeSeekerNPC

d_saberBoxTraceSize

d_saberAlwaysBoxTrace

d_saberGhoul2Collision

d_powerDuelPrint

d_saberKickTweak

debugBB

debug_protocol

debuggraph

duel_fraglimit

dmflags

developer

dedicated

d_patched

d_altRoutes

]\d

]\e

engage_duel

exec

echo

]\e

]\f

forcechanged

fdir

follow

forceprev

forcenext

forcepowers

fs_referencedList

fs_openedList

force_throw

flourish

force_seeing

force_forcepowerother

force_healother

force_absorb

force_protect

force_rage

force_distract

force_pull

force_speed

force_heal

forcetoggle

fx_debug

fraglimit

fixedtime

forcepowers

fx_countScale

fx_nearCull

fs_dirbeforepak

fs_restrict

fs_game

fs_homepath

fs_basegame

fs_basepath

fs_cdpath

fs_copyfiles

fs_debug

]\f

]\g

gfxinfo

god

give

globalservers

gloat

g_powerDuelEndHealth

g_powerDuelStartHealth

g_showDuelHealths

g_austrian

g_siegeTeam2

g_siegeTeam1

g_npcspskill

g_saberRestrictForce

g_saberRealisticCombat

g_saberWallDamageScale

g_saberLockRandomNess

g_debugSaberLocks

g_saberDmgDelay_Wound

g_saberDmgDelay_Idle

g_saberDmgVelocityScale

g_timeouttospec

g_forceDodge

g_dismember

g_rankings

g_smoothClients

g_listEntity

g_allowVote

g_podiumDrop

g_podiumDist

g_motd

g_debugServerSkel

g_debugAlloc

g_debugMove

g_inactivity

g_siegeRespawn

g_forcerespawn

g_adaptrespawn

g_weaponTeamRespawn

g_weaponrespawn

g_quadfactor

g_knockback

g_gravity

g_speed

g_filterBan

g_banIPs

g_password

g_statLogFile

g_statLog

g_logSync

g_log

g_doWarmup

g_teamForceBalance

g_teamAutoJoin

g_friendlySaber

g_friendlyFire

g_fraglimitVoteCorrection

g_allowDuelSuicide

g_weaponDisable

g_forcePowerDisable

g_spawnInvulnerability

g_forceRegenTime

g_useWhileThrowing

g_saberDamageScale

g_slowmoDuelEnd

g_logClientInfo

g_allowHighPingDuelist

g_locationBasedDamage

g_g2TraceLod

g_saberBladeFaces

g_saberTraceSaberFirst

g_saberLockFactor

g_armBreakage

g_allowNPC

g_autoMapCycle

g_jediVmerc

g_ff_objectives

g_maxGameClients

g_restarted

gamedate

gamename

g_noSpecMove

g_stepSlideFix

g_debugMelee

g_saber2_color

g_saber_color

g_enableBreath

g_enableDust

g_synchronousClients

g_botsFile

graphshift

graphscale

graphheight

g_needpass

g_gametype

g_duelWeaponDisable

g_forceBasedTeams

g_maxForceRank

g_saberLocking

g_privateDuel

g_maxHolocronCarry

g_redTeam

g_blueTeam

g_siegeTeamSwitch

]\g

]\h

heartbeat

handicap

]\h

]\i

imagecacheinfo

imagelist

invprev

invnext

in_restart

in_debugjoystick

in_midi

in_midiport

in_midichannel

in_mididevice

in_mouse

in_joystick

in_joyBallScale

]\i

]\j

joy_threshold

joy_xbutton

joy_ybutton

journal

]\j

]\k

kill

killserver

kick

]\k

]\l

levelshot

loaddefered

loaddeferred

localservers

logfile

]\l

]\m

modelcacheinfo

modelist

modellist

music

map

messagemode

messagemode3

mp3_calcvols

model

meditate

messagemode4

messagemode2

map_restart

midiinfo

mapname

m_pitchVeh

m_pitch

m_yaw

m_forward

m_side

m_filter

model

]\m

]\n

noclip

notarget

nextskin

nextframe

net_restart

net_port

net_ip

nextmap

net_killdroppedfragments

net_qport

name

net_noudp

net_noipx

net_forcenonlocal

net_socksEnabled

net_socksServer

net_socksPort

net_socksUsername

net_socksPassword

]\n

]/o
]/o

]\p

path

prevskin

prevframe

play

ping

pmove_fixed

pmove_msec

password

protocol

]\p

]\q
quit
]\q

]\r

r_we

rcon

reconnect

record

reset

r_terrainWaterOffset

r_showFrameVariance

r_drawTerrain

r_terrainTessellate

r_ext_texture_filter_anisotropic_avail

r_allowSoftwareGL

r_ghoul2unsqashaftersmooth

r_ghoul2animsmooth

r_noserverghoul2

r_maxpolyverts

r_maxpolys

r_shadowRange

r_noportals

r_lockpvs

r_offsetunits

r_offsetfactor

r_clear

r_shownormals

r_showsky

r_showtris

r_nobind

r_debugSurface

r_logFile

r_verbose

r_speeds

r_showcluster

r_novis

r_nocull

r_ignore

r_drawentities

r_norefresh

r_lodscale

r_measureOverdraw

r_skipBackEnd

r_portalOnly

r_lightmap

r_drawfog

r_drawworld

r_nocurves

r_windPointY

r_windPointX

r_windPointForce

r_windDampFactor

r_windGust

r_windAngle

r_windSpeed

r_surfaceWeather

r_surfaceSprites

r_dlightStyle

r_debugSort

r_debuglight

r_showImages

r_autoMapDisable

r_autoMapBackAlpha

r_directedScale

r_ambientScale

r_roofCeilFloorDist

r_roofCullCeilDist

r_cullRoofFaces

r_znear

r_autolodscalevalue

r_singleShader

r_intensity

r_fullbright

r_displayRefresh

r_colorMipLevels

r_DynamicGlowHeight

r_DynamicGlowWidth

r_DynamicGlowSoft

r_DynamicGlowIntensity

r_DynamicGlowDelta

r_DynamicGlowPasses

r_uiFullScreen

rconAddress

rconPassword

RMG_distancecull

RMG_course

RMG_mission

RMG_music

RMG_miscents

RMG_instances

RMG_weather

RMG_fog

RMG_sky

RMG_soundset

RMG_time

RMG_seed

RMG

r_autoMapH

r_autoMapW

r_autoMapY

r_autoMapX

r_lastValidRenderer

r_modelpoolmegs

r_autoMap

r_primitives

r_facePlaneCull

r_gamma

r_markcount

r_swapInterval

r_textureMode

r_finish

r_dynamiclight

r_drawSun

r_fastsky

r_ignoreGLErrors

r_flares

r_lodbias

r_lodCurveError

r_subdivisions

r_vertexLight

r_simpleMipMaps

r_customheight

r_customwidth

r_fullscreen

r_mode

r_ignorehwgamma

r_overBrightBits

r_depthbits

r_stencilbits

r_stereo

r_colorbits

r_texturebitslm

r_texturebits

r_detailtextures

r_picmip

r_DynamicGlow

r_ext_texture_filter_anisotropic

r_ext_texture_env_add

r_ext_compiled_vertex_array

r_ext_multitexture

r_ext_gamma_control

r_ext_preferred_tc_method

r_ext_compress_lightmaps

r_ext_compress_textures

r_allowExtensions

rate

r_inGameVideo

RMG_terrain

RMG_timefile

RMG_map

RMG_textseed

]\r

]\s

sv_saberswitch

stats

setviewpos

say_team

say

sv_forceprev

sv_forcenext

sv_invprev

sv_invnext

siegeCompleteCvarUpdate

siegeCvarUpdate

startOrbit

scoresUp

scoresDown

spLose

spWin

sizedown

sizeup

screenshot_tga

screenshot

skinlist

shaderlist

s_dynamic

soundstop

soundinfo

soundlist

showip

serverstatus

snd_restart

stoprecord

saberAttackCycle

svsay

spdevmap

spmap

sectorlist

systeminfo

serverinfo

status

seta

setu

sets

set

session0

sv_mapname

s_initsound

s_threshold4

s_threshold3

s_threshold2

s_threshold1

s_debugdynamic

s_testsound

s_show

sys_lowmem

scr_conspeed

sv_mapChecksum

sv_killserver

sv_padPackets

sv_showloss

sv_showghoultraces

sv_reconnectlimit

sv_master1

sv_allowDownload

sv_zombietime

sv_timeout

sv_fps

sv_privatePassword

sv_referencedPakNames

sv_referencedPaks

sv_pakNames

sv_paks

sv_pure

sv_serverid

sv_allowAnonymous

sv_privateClients

sv_keywords

showdrop

showpackets

sys_memory

sys_cpuspeed

sys_cpuid

sys_cpustring

sp_leet

se_debug

sv_running

sv_paused

s_soundpoolmegs

s_UseOpenAL

s_mp3overhead

s_language

s_mixPreStep

s_mixahead

s_allowDynamicMusic

s_khz

s_separation

s_musicvolume

s_volumeVoice

s_volume

saber2

saber1

sex

snaps

sensitivity

sv_master5

sv_master4

sv_master3

sv_master2

sv_floodProtect

sv_maxPing

sv_minPing

sv_maxRate

sv_hostname

se_language

sv_maxclients

sv_cheats

]\s

]\t

teamtask

teamvote

team

tell

tcmd

tell_attacker

tell_target

testmodel

testgun

touchFile

taunt

toggleconsole

toggle

teamoverlay

timegraph

teamtask

timedemo

timescale

timelimit

]\t

]\u

useGivenForce

use_cloak

use_eweb

use_ammodisp

use_healthdisp

use_bactabig

use_jetpack

use_sentry

use_electrobinoculars

use_bacta

use_field

use_seeker

unbindall

unbind

ui_team

ui_mousePitchVeh

ui_mousePitch

ui_class_icon

ui_class_armor

ui_class_health

ui_class_power17

ui_class_power16

ui_class_power15

ui_class_power14

ui_class_power13

ui_class_power12

ui_class_power11

ui_class_power10

ui_class_power9

ui_class_power8

ui_class_power7

ui_class_power6

ui_class_power5

ui_class_power4

ui_class_power3

ui_class_power2

ui_class_power1

ui_class_power0

ui_class_item11

ui_class_item10

ui_class_item9

ui_class_item8

ui_class_item7

ui_class_item6

ui_class_item5

ui_class_item4

ui_class_item3

ui_class_item2

ui_class_item1

ui_class_item0

ui_class_weapon18

ui_class_weapon17

ui_class_weapon16

ui_class_weapon15

ui_class_weapon14

ui_class_weapon13

ui_class_weapon12

ui_class_weapon11

ui_class_weapon10

ui_class_weapon9

ui_class_weapon8

ui_class_weapon7

ui_class_weapon6

ui_class_weapon5

ui_class_weapon4

ui_class_weapon3

ui_class_weapon2

ui_class_weapon1

ui_class_weapon0

username

ui_recordSPDemoName

ui_r_glCustom

ui_PrecacheModels

]\u

]\v

vote

viewpos

vid_restart

voicechat

vminfo

vmprofile

vstr

version

viewlog

vmdebug

vid_ypos

vid_xpos

vm_ui

vm_game

vm_cgame

]\v

]\w

weapon

weaponclean

weapprev

weapnext

wait

writeconfig

win_wndproc

win_hinstance

]\w



]/x
]/x


]/y
]/y


]\z

zoom

zone_details

zone_stats

]\z


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Fobos




Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 1911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Zewsząd

 Post Wysłany: Pią 12:52, 04 Sie 2006    Temat postu:

A teraz wybierzmy "te ciekawe" ;p

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ares
Sith Acolyte
Sith Acolyte



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Mikołów

 Post Wysłany: Pią 12:52, 04 Sie 2006    Temat postu:

No to imo topic EOT Wink

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Snoopy
Sith Council
Sith Council



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Pią 14:07, 04 Sie 2006    Temat postu:

LoL Ares,ciekawe niby dlaczego?(xD).Aha dodam też że komedny te sa na wszystkie gry na Quake 3 engine(czyli silniku)

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dorian
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 3074
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 19:38, 04 Sie 2006    Temat postu:

co to za komenda sex?

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Ares
Sith Acolyte
Sith Acolyte



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Mikołów

 Post Wysłany: Pią 21:13, 04 Sie 2006    Temat postu:

Snoopy napisał:
LoL Ares,ciekawe niby dlaczego?(xD).Aha dodam też że komedny te sa na wszystkie gry na Quake 3 engine(czyli silniku)

Co niby dlaczego?
Znowu nie wiesz co oznacza skrót..
EOT - End Of Topic
Dałeś już wystarczająco dużo przykładów, więc temat można zamknąć..


Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Snoopy
Sith Council
Sith Council



Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 859
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Gdynia

 Post Wysłany: Pią 21:32, 04 Sie 2006    Temat postu:

Wiem co to EOT Aresku ^^*.

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Junshi




Dołączył: 07 Kwi 2006
Posty: 802
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 21:56, 04 Sie 2006    Temat postu:

lol sex co to za komenda:P:RazzRazzRazzRazz??

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Dorian
Dark Lord of the Sith
Dark Lord of the Sith



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 3074
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5


 Post Wysłany: Pią 23:33, 04 Sie 2006    Temat postu:

juz sprawdzilem ta komende... (jak moglbym nie sprawdzic) podaje plec Twojego skina i tyle... mega zawiedziony jestem:P

Post został pochwalony 0 razy
 Powrót do góry »
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Forum Koniec Działalności Sith-Unit w JK3:JA+ Strona Główna » Archiwum » ciekawe komendy
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach




Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group